Webwinkel

Hier vind je alle digitale en papieren uitgaven van Spierziekten Nederland. Meer info over bestel- of downloadmogelijkheden vind je na doorklikken op het product van jouw interesse.

Filters

Filters

Diagnoses / Spierziekten
Klik op een geselecteerde om deze te verwijderenGefilterd op:

Veelgestelde vragen

Ik kan niet met iDEAL betalen. Zijn er andere betaalmogelijkheden?

Eventuele kosten in de webwinkel betaal je met iDEAL. Kun je niet met iDEAL betalen? Neem contact op met mail@spierziekten.nl voor informatie over hoe je de betaling kunt overmaken.

Vermeld:

  • wat je wensen zijn
  • welk(e) product(en) je wilt bestellen, met titel(s) én bestelnummer(s)
  • je e-mailadres en adresgegevens (bij een postbestelling)
  • eventuele andere vragen of opmerkingen.

Betalen per automatische incasso is niet mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen per post binnen Nederland betaal je, tenzij anders aangegeven, €5,00 per product bovenop de getoonde prijs. Deze kosten bestaan uit daadwerkelijke kosten voor de verzending (portokosten) en een tegemoetkoming in de kosten voor print of druk. Om deze reden geldt de meerprijs per product ook als je meerdere producten bestelt. Zelfs als die (kunnen) worden gecombineerd in één verzending. Let op: je moet elk product apart bestellen en afrekenen.

Ik wil veel producten tegelijk bestellen. Kan ik korting krijgen op de verzendkosten?

Voor producten per post betaal je druk- en verzendkosten. Deze meerprijs geldt per product, ook als je meerdere producten bestelt die (kunnen) worden gecombineerd in één verzending.

Bij grote bestellingen kunnen de druk- en verzendkosten snel oplopen. Neem in zo’n geval contact op met mail@spierziekten.nl om te overleggen of besparen mogelijk is.

Vermeld:

  • wat je wensen zijn
  • welk(e) product(en) je wilt bestellen, met titel(s) én bestelnummer(s)
  • je e-mailadres en adresgegevens
  • eventuele andere vragen of opmerkingen.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Spierziekten Nederland richt zich vooral op bestellingen binnen Nederland. Wil je een bestelling per post laten bezorgen naar een ander land, bijvoorbeeld België? Overleg of dit mogelijk is. Dat kan via mail@spierziekten.nl. Vermeld wat je wensen zijn, welk(e) product(en) je wilt bestellen (met titel(s) én bestelnummer(s)), je e-mailadres, adresgegevens en eventuele andere vragen of opmerkingen.

Vermeld:

  • wat je wensen zijn
  • welk(e) product(en) je wilt bestellen, met titel(s) én bestelnummer(s)
  • je e-mailadres en adresgegevens
  • eventuele andere vragen of opmerkingen.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling krijg?

Bestellingen worden in principe binnen vijf werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt en per post verstuurd of per mail toegezonden. Indien een onderdeel van de bestelling niet is verzonden, dan wordt bij de bestelling vermeld dat je artikel zal worden nagestuurd. Als artikelen niet meer leverbaar zijn, zal het desbetreffende bedrag worden teruggestort.