Algemene voorwaarden
Deze voorwaarden gelden voor alle bestellingen die gedaan worden via de webwinkel van Spierziekten Nederland.
Prijzen
De prijzen bij de producten zijn exclusief druk- en verzendkosten. Digitale producten zijn zonder meerprijs te downloaden of te bestellen.
Druk- en verzendkosten
Voor bestellingen per post binnen Nederland betaal je, tenzij anders aangegeven, €5,00 per product bovenop de getoonde prijs. Deze kosten bestaan uit daadwerkelijke kosten voor de verzending (portokosten) en een tegemoetkoming in de kosten voor print of druk. Om deze reden geldt de meerprijs per product ook als je meerdere producten bestelt. Zelfs als die (kunnen) worden gecombineerd in één verzending. Let op: je moet elk product apart bestellen en afrekenen.
Combinatiebestellingen
Bij grote bestellingen kunnen de druk- en verzendkosten snel oplopen. Neem contact op met mail@spierziekten.nl om te overleggen of besparen mogelijk is. Vermeld in ieder geval: welke producten je wilt bestellen (met titel(s) én bestelnummer(s)), je e-mailadres, adresgegevens en eventuele andere vragen of opmerkingen.
Bestellingen naar het buitenland
Spierziekten Nederland richt zich vooral op bestellingen binnen Nederland. Wil je een bestelling per post laten bezorgen naar een ander land, bijvoorbeeld België? Overleg of dit mogelijk is. Dat kan via mail@spierziekten.nl. Vermeld wat je wensen zijn, welk(e) product(en) je wilt bestellen (met titel(s) én bestelnummer(s)), je e-mailadres, adresgegevens en eventuele andere vragen of opmerkingen.
Betalen met iDeal
Je kunt betalen met iDeal. Je gaat vanuit de webwinkel door naar de betaalomgeving van jouw bank.
Kun je niet met iDeal betalen, bijvoorbeeld omdat iDeal in jouw land niet beschikbaar is? Neem dan contact op met mail@spierziekten.nl voor informatie over hoe je de betaling kunt overmaken. Vermeld wat je wensen zijn, welk(e) product(en) je wilt bestellen (met titel(s) én bestelnummer(s)), je e-mailadres, adresgegevens (bij een postbestelling) en eventuele andere vragen of opmerkingen. Betalen per automatische incasso is niet mogelijk.
Levering
Bestellingen worden in principe binnen vijf werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt en per post verstuurd of per mail toegezonden. Indien een onderdeel van de bestelling niet is verzonden, dan wordt bij de bestelling vermeld dat je artikel zal worden nagestuurd. Als artikelen niet meer leverbaar zijn, zal het desbetreffende bedrag worden teruggestort.
Correcties en retourneren
Heb je een fout gemaakt bij de bestelling, een verkeerde bestelling ontvangen of wil je een product retourneren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met mail@spierziekten.nl en vraag naar de mogelijkheden. Vermeld in ieder geval: welk(e) product(en) je hebt besteld en/of had willen bestellen (met titel(s) én bestelnummer(s)), welke producten je hebt ontvangen en/of welke je wilt retourneren. Vermeld verder ook: je e-mailadres, adresgegevens (bij een postbestelling) en eventuele andere vragen of opmerkingen. Let op: digitale producten kunnen niet worden geretourneerd.